Soustředění Soběslav (zima 2018)

INFORMACE ZE SOUSTŘEDĚNÍ

1.vstup

Zdravím všechny nedočkavé rodiče, kteří se těší na zprávy z našeho zimního soustředění v Soběslavi. Cesta BUSem proběhla bez problémů, jak Vás již přes "viber" informovala Evka Šálková. V autobuse se fandilo německému hokejovému týmu, aby ve finále porazili Rusko. Ale našli se i jedinci, kteří se moc radovali po závěrečném vítězství Ruska. pozn. Ti se doma jistě sami pochlubí, na našich stránkách bych to dále nerozebíral. ​Dopolední trénink proběhl venku na UMT (bylo krásné počasí, svítilo příjemně sluníčko a teploměr ukazoval něco kolem -3 stupnů. Kluci si to pochvalovali a první tréninkovou jednotku si moc užili. Na oběd jsme se dostavili na 12:30 hodin a byl hovězí vývar s nudličkami a rajská omáčka s kolínkama a hovězím masem, maso se úplně rozpadalo a všichni - POZOR - včetně Kráti, vylízali talíře, že se nemuseli mýt. Prostě hladový vlčáci. Po obědě byl kratší polední klid a po odpolední svačince (sušenky a ovoce) šli na odpolední trénink, který byl opět venku na UMT. Bylo ještě lépe, sluníčko svojí silou pálilo do zad. Opět všichni makali, a na konci se konali střeli na branku na "krále střelců". vysvětlení: kluci byli rozděleny na dvě půlky, v každé brance jeden trenér a když někdo dal gól, ten co kopal po něm musel gólem potvrdit, jinak vypadl. ​Oba dva brankáři předváděli neskutečné výkony, chvílema jsem přestával rozpoznávat, kdo se víc chová jako dítě. poznámka: i pan vedoucí se zapojil do hry - na jedné straně po první střele hned vypadl, tak to šel zkusit na stranu druhou. Ještě nikdo v životě nedokázal kopnout "krtka" na UMT - mě se to povedlo, a míč se pomalinku dokutálel až k brance, na to reagoval brankách Nikolas "robinzonádou" a já se mohl radovat s gólu. To, ale špatně nesl ten, kdo kopal po mě, že je to nespravedlivé, že teď musí dát také gól - dal ho a já v příštím kole vypadl. Grilovaný vepřový plátek s chlebem a zeleninou na nás čekal v 18:00 hodin, kdy jsme se dostavili na večeři. Potom ještě proběhl hodinový trénink v hale, kde se kluci rozdělili na 4 mužstva a hráli futsálek.​ Tento den byli večer úplně vyřízení a po sprše a druhé večeři (jogurt s rohlíkem a sušenkou) zalehli ke spánku. Vytuhli skoro HNED!!!

POKOJE

4. Káďa, Čento, Kubajs

5. Ráďa, Kráťa, Osky

6. Jony, Max, Pospa

7. Páťa, Táda (jastli dorazí - Tristi)

8. Go Go, Kája

9. J.T., Luky, Šála

11. Fíša, Áda, Olík, Fána

V pondělí ráno byli skoro všichni vzhůru, kromě Kráti, Lukyho, Šáli a J.T. Ty jsem musel opravdu budit pozn. asi byli ze včerejšího tréninku víc unavení. Snídaně připravená na 8:00 hodin proběhla formou švédského stolu, což kluci velice uvítali a bylo vidět, že jsou spokojeni. I realizační tým byl spokojen a zatím všichni fungují na 150%. Tentokrát dopolední trénink proběhl v hale, protože nám teploměr ukázal -13 stupnů. Myslím si, že i tak byl velic kvalitní a kluci přišli na oběd opět hodně hladoví. K obědu ve 12:00 hodin, byl guláš s těstovinou a zeleninový vývar. Nad naše očekávání nás opět všichni překvapili, jak "papali". Nevím co těm svojím fotbalovým nadějím doma vaříte!!! Tohle vše, co o obědu a jídle píšu, shrnul velice stručně Ráďa, který pronesl:" ...jídlo je dobrý, hlavně, že ho nevaří máma". pozn. No Ivet, chtěl bych k Vám být někdy pozvaný na oběd, ha ha ha.

OSLAVA

​Po obědě přišlo překvapení na úkor Šály, kterému trenér Kuba a potom i všichni ostatní spoluhráči, popřáli k 10. narozeninám (...musímpodotknout, že přání to byli vskutku ojedinělé). Dostal "bohemácký dort" a proběhl přípitek s pravým barcelonským šampáněm.

​Po příchodu na ubytovnu nastalo velké zděšení, když jsme klukům oznámili, že místo poledního klidu se budou učit a dělat naplánované úkoly do šloly. Nevěřili by jste kolikrát za půl hodiny se dá jít na záchod. Momentálně začíná odpolední trénink, tak končím a zase se ozvu s novinkami. MK, 26.2 2018

​P.S. Natáčím krátké záběry., pak budu informovat kde můžete videa najít.

2, vstup

Hned na úvod se musím omluvit Janě a Robertovi od Kadečků, protože došlo k chybě a na pokoji č.4 jsem omylem místo Kádi napsal Tádu. Toto se my stává maximálně jednou za 10 let. Již OPRAVENO!

​Odpolední trénink proběhl venku na UMT a musím konstatovat, že po návratu na ubytovnu byli njvíc zmrzlí trenéři Kuba a Nikolas. Museli jsme je, se zdravotnicí Evou, rozehřívat horkým čajíčkem. Kluci vypadali v poho.​ Před večeří, kdy mají kluci chvíli volno, proběhl na ubytovně fotbalový turnaj pod vedením Šáli a chvílema to vypadalo, že večer nebudeme mít kde spát. K večeři (18:00 hodin) byl kuřecí přírodní plátek s neidentifikovanou omáčkou a šťouchané brambory. Tedy měli to být šťouchané brambory, ale kuchař se zřejmě u šťouchání zamyslel a vznikla z toho suchá bramborová kaše. Večerní hodinový trénink, který byl v hale proběhl formou turnaje ve florbalu.

TURNAJ VE FLORBALU

Kluci byli rozděleny do čtyř týmú po pěti hráčích.

1. Luky, Šála, Osky, Olík, Čento - jmenovali se: "Klokan city"

​2. Páťa, Jony, Káďa, J.T., Ráďa - "Pepsi vystřelíme si"

3. Táda, Max, Pospa, Go Go, Fána - "FK Krteček"

4. Áda, Kubajs, Kráťa, Fíša, Kája - "Bohemáci"

Jak turnaj dopadl? Kluci hráli pěkně, snažili se, někteří běhali tak moc, že se i trenéři divili a ptali se jich, proč tak neběhají i při fotbale. Opět bylo pořízeno pár video záběrů.

1. místo - Pepsi vystřelíme si - 9 bodů

2. místo - FK Krteček - 6 bodů

3. místo - Klokan city - 3 body

4. místo - Bohemáci - 0. bodů

Ale my se držíme heslem: Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.

Po příchodu na ubytovnu proběhla sprcha a večerní hygiena, druhá večeře (strouhaná mrkev s jablky,rohlík a sušenka). pozn. s téhle večeře by m ěl radost zajíc, ten má mrkev rád. Pak došlo k vyhlášení výsledků turnaje odkud si každé mužstvo odneslo plno sladkých cen a hamburgera k tomu (gumového). a pak už jenom DOBROU NOC, což přeji i Vám. MK, 26.2 2018

3. vstup

Úterní ráno už nebylo tak bouřlivé jako první den. Na chodbě ani živáčka a pány fotbalisty jsem musel v 7:30 hodin budit. Všichni do jednoho byli v postelích. Že by se začala dostavovat únava? Je to jejich vizitka, že opravdu makají do posledních sil. Snídaně, připravená pravidelně na 8:00 hodin byla stejná - švédský stůl, a ten kluci milují. Doplnili to o musli s mlékem a ze snídaně jsme se hned odebrali na hodinu do Relax fitness. Mezi tím dorazil náš nejnovější přírůstek TRISTI, který s námi kvůli poraněnému kotníku, nemohl odjet v neděli. Hned byl "vcucnut" do kolektivu, ale to je u našich kluků známé. Tam si kluci opět pěkně zacvičili a už začínají chápat, že i toto patří k fotbalu. Po fitnessu jsme měli jít bruslit, ale zaseklo se to na organizačních problémech (budeme se to snažit klukům vynahradit v pátek, jestli to "klapne"). Místo toho byla hodinka protahování v místní posilovně. K obědu, do naší oblíbené restaurace PALUBA, jsme se vydali na 12:00 hodin. Gulášová polévka s pečenou přírodní kotletou doplněnou o rýži a jakousi tmavou omáčkou byla ohodnocena realizačním týmem podprůměrně. Tedy hlavně ta omáčka. Kluci zřejmě byli jiného názoru, protože za některé vylízané talíře by jse nemusel stydět ani vesnický Alík. Krásnou libovou kotletku snědli všichni, akorát Kráťa, tentokrát s kotletou sváděl nerovný souboj. Důležité bylo, že se mu s pomocí trenérů povedlo zvítězit. Polední klid byl dnes delší, protože PU s Českými Budějovicemi bylo naplánované až na 16:00 hodin. Největší problém nám všem dělá, vydržet alespoň půl hodiny odpočívat na posteli. Abych byl přesnější, trenérům a realizáku by to takový problém nedělalo, ale musí na posteli udržet ty "vlčáky". Měli by se naučit také odpočívat!!!! Potom nastala oblíbená půlhodinka učení a poté (bohužel pro realizační tým) volná zábava před PU. Je to dobré, ubytovna nespadla, nebudete za soustředění muset NIC doplácet. Odpolední svačina se nesla v duchu ovoce a zeleniny.

PU BOHEMIANS vs. ČESKÉ BUDĚJOVICE

​Na toto PU byli kluci rozděleny na dvě skupiny. 1, skupina hrála od 16 - 17 hodin, 2. skupina hrála od 17 - 18 hodin. Každá skupina hrála 2x25 minut.

​1. skupina: Fána, Šála, Kája, Osky, Kubajs, Fíša, Áda, Luky, Kráťa, Čento a Ráďa. Porazili Budějky 8:3 !!!

​2. skupina: Olík, Táda, Jony, Max, Pospa, GoGo, Tristi, Páťa, Káďa a J.T. Porazili Budějky 11:3 !!!

​Za předvedený výkon a hlavně skvělou hru ( i přes to, že byla zima) sklidili VŠICHNI chlapci od trenéra Kuby ohromnou POCHVALU. To se velice hezky poslouchá. Po večeři všichni dostali mimořádnou odměnu ve formě sladkostí, aby doplnili síly. pozn. krásné bylo když hrál Tristi v bohemáckém dresovém kompletu a na hlavě měl slávistickou termočepici ha ha ha - ale to všechno doladíme!!! V 18:00 hodin byla večeře. Servírovala se bramborová kaše s uzeným masem. Po večeři jsme se všichni rozloučili s Olíkem, který musel ze zdravotních důvodů odjet domů. Nebojte se, bylo to plánované. My mu všichni zítra budeme držet palce!!!!  Před večerním tréninkem dostali kluci termix a rohlík + sušenku.Večerní trénink tohoto dne byl v hale až od 21 - 22 hodin. Hrál se fotbal na celé hřiště.​Po příchodu už proběhla jen sprcha a hurá na kutě. Na to se nejvíc těšíme MY - REALIZAČNÍ TÝM!!!

​P.S. Videa najdete na Youtube, zadejte Bohemians, Soběslav 2018. Postupně nahráváme.

4. vstup

ODKAZ A INFO K VIDEOZÁZNAMU

​Na tomto odkazu najdete některé videozáznamy, ale kopírování trvá hrozně dlouho. Ostatní videovstupy (včetně těch, co jsou už na Youtube) zkopíruji na fleshdisk a postupně si ho vystřídáte mezi sebou. Omlouvám se, ale na tuto složitou techniku jsem antitalent. Časem se snad povede nahrát ostatní videa.

5. vstup

Středeční ráno již nebylo tak bouřlivé. Tentokrát si buzení vzal na starost trenér Kuba. Všichni tvrdě spali a kromě Jonyho musel všechny kluky budit. O snídani se již nezmiňuji, to ja stále stejná písnička. Dopolední trénink proběhl v hale a přímo do haly zavítal i asistent Aleš, který tam zamířil přímo z nádraží. Realizační tým se rozrostl o jednoho člena. Nové síly jsou již potřeba. Na tréninku se kluci věnovali atletice a posledních půl hodiny hráli fotbálek.Jelikož mají chlapci vyvěšený "jídelníček" na chodbě ubytovny, už při převlékání se šatnou neslo, jak moc se těší na špagety. Ve 12:00 hodin se jich opravdu dočkali a tomu jakési uzené polévky s rýží. My (realizák) jsme si rychle dali dohromady, že 1+1=2. pozn. uzené bylo k večeři a rýže k obědu den před tím - prostě šetřit se musí!!! A už tu byl zase ten "oblíbený" polední klid. Stále je to dokola - těžká práce vysvětlit, aby jsi odpočinuli, když se jim ráno nechce vstávat. Ale je to MARNÝ, je to MARNÝ, je to MARNÝ. Po poledním klidu došlo k další "rošádě" - přijel asistent Radek a odjel asistent Nikolas. Všichni jsme se s ním rozloučili a já bych mu chtěl poděkovat za všechny za jeho pomoc.  Když se kluci konečně dočkali odpolední svačinky, ke které se podávalo ovoce + zelenina + sušenky - HNED OŽILI. Podle původního plánu jsme měli odjet vlakem na dnešní odpoledne do Sezimova Ústí k PU s MAS Táborsko. Bohužel se ozval trenér Táborska, že mu rodiče  v tomto počasí nedají děti. (přitom bylo úžasné odpoledne - sluníčko, nefoukalo a teplota cca -5 stupňů. Trenér Kuba rozhodl, že rozdělí kluky na dva týmy a zahrají si 6+1 proti sobě. Kluci si to ohromně užili, byla to moc hezká podívaná. Nešlo vůbec o to kdo zvítězí, ale jaký fotbal budou předvádět. Myslím, že to splnilo očekávání, až na "zmrzlý" trenéry.

1. tým: Luky, Fíša, Max, Páťa, Osky, Kubajs, Šála, Áda, Čento a Tristi.

2. tým: J.T., Fána, Ráďa, GoGo, Jony, Pospa, Kráťa, Káďa, Kája a Táda

​Nastalo nejhorší období pro realizační tým, a to pauza na ubytovně mezi odp tréninkem a večeří. Každý by si myslel, že budou kluci unavení po tréninkách, ale POZOR - NIKOLIV!!! Ubytovna se opět otřálasa v základech a můžeme děkovat "pánu bohu", že máme kde bydlet. Ale to by jste pocítili i Vy ve vašich peněženkách a účtech až by přišla faktura za likvidaci staré stavby a stavební plány ke stavbě nové ubytovny. Trenér Radek navrhl, aby se na příští soustředění dovolila vzít sebou elektronika. Prý bude určitě lepší, když budou ležet a hrát hry na mobilu nebo tabletu, než jejich, momentálně oblíbené hry, na "schovku" nebo "na honěnou". V 18:00 hodin se mladí nadějní fotbalisti dočkali další vytoužené "mety" dnešního dne - a to byla svíčková omáčka s houskovým knedlíkem a hovězím masem. Tentokrát musíme všichni "vyseknout" velkou pochvalu a jedničku našemu kuchařovi - byla totiž vynikající a bylo to vidět i na talířích našich "čutálistů". Mezi tím za námi dorazil, už uzdravený Tobi, který si tuhle dobrotu nenechal ujít, Po večeři na ubytovně chvíli oddechu a pak už dnešní poslední hodinový trénink v hale. Opět došlo k rozdělení našeho bohemáckého týmu na dvě mužstva, která si to mezi sebou rozdali ve florbalu. POZOR !!! - hrálo se na opravdové florbalové hřiště, 5+1, s hokejovým střídáním a pánové byli nadšení. Zkuste si tipnout jak to dopadlo. Ano tipujete správně - REMÍZA 14:14. A večer jako vždy - večerní hygiena, druhá večeře (zeninový salát s rohlíkem a sušenkou) a hurá na kutě. Za chvíli to na ubytovně vypadalo, jak když jsme je otrávili. Neskutečný klid a ticho. Další náročný den máme za sebou.

Středa začala jako každý předešlý den a až k odchodu na dopolední trénink bych se opakoval. Dopoledne bylo rozdělené na dvě části. Nejdřív byl hodinový trénink v tenisové hale, kde se kluci postupně vystřídali v hraní nohejbalu, atletickém cvičení a posilování. Druhá část byla bruslení. Zde bych chtěl pouze konstatovat, že již není nikdo , kdo by neuměl stát na bruslích. Co s klukama jezdím, tak udělali všichni velikánský pokrok. Když kluci bruslili opustit nás Tristi, pro kterého přijel tatínek, protože se mu obnovilo zranění kotníku. Držíme mu palce ať se dá brzy dohromady a ať vše dobře dopadne Ledová plocha byla v režii trenéra Kuby, který byl jediný kdo měl brusle (Nikolas už bohužel odjel). Kluci měli na ledě dráhu zručnosti, hráli hry a dokonce hráli i hokej bez hokejek (byly k dispozici asi tři hokejky). Povedlo se mi zařídit ještě jednou ledovou plochu (místo toho nepovedeného úterý), takže kluci o nic nepřijdou a zopakují si to ještě zítra od 11:00 do 12:00 hodin. Oběd byl dnes kvůli bruslení psunut na 12:45 hodin a podávala se bramboračka a sekaná z bramborovou kaší. Dnes byl překvapivě polední klid dost tichý, že by začali docházet síly? Odpolední trénink byl, kvůli počasí, zkrácen na hodinu. Hned pi tréninku čekala na kluky i trenéry Evička s teplým čajem. Určitě přišel všem vhod.

6. vstup

​Večeře, opět na 18:00 hodin, se nesla ve znamení "buchtiček se šodou", ale našli se i někteří, kterým to nechutnalo nebo tohle jídlo nejedí. Náhrada se našla - o hladu nebyli. I realizační tým uvítal, po domluvě, změnu, a to v podobě smaženého sýru s hranolky. Po večeři se s námi rozloučil Táda, pro kterého si přijela mamka - zítra odlétá do Barcelony na její zápas - hezký dárek k narozeninám(. Poté co se večeře v bříšku trochu porovnala následoval večerní trénink. Jak už je zvykem, opět se hrál nějaký turnaj. Tentokrát 4. týmů ve fotbale formou 4+1. Umístění psát nebudu, protože z časových důvodů nebyl poslední zápas dohraný. Ale pro Vás je zde informace ve složení týmů:

1, FC Číča Artur - Jony, Max, Ráďa, Páťa a Kubajs

​2, FC Hůlka - Tobi, Kája, Luky, Áda a doplňoval je vždy nějaký trenér (bylo pouze 19 dětí)

​3, Birrell cz - Čento, J.T., Osky, Pospa a Kráťa

​4, Predátoři - Káďa, Šála, Fíša, Fána a GoGo

​Nutno podotknout, že trenér Kuba zvolil čtyři kapitány (Jony, Káďa, Čento a Tobi) a kapitáni si sami vybírali svůj tým. Kluci si nic nedarovali (jako obvykle) a byli by se schopni i navzájem zranit), hlavně aby vyhráli.Všechna utkání odehrál tým FC Hůlka (9b.) a Predátoři (1b.). V posledním utkání, které se nedohrálo se rozhodovalo mezi FC Číča Artur ( do té doby 1b.) a Birrell cz ( do té doby 3b.). Po návratu na ubytovnu opět následovala sprcha a druhá večeře (Vanilkový pudink ze šlehačkou + rohlík). A pak??? Pro realizák nejoblíbenější slovo: "DOBROU NOC".

​Poslední den (pátek) předběhnu, protože už nebude čas tvořit. Vstávání a snídaně - klasika, Dopoledne 1. hodina cvičení v Relax Fitness centru a 1 hodina bruslení. K obědu je v plánu řízek s hranolky doplněný kuřecím vývarem. Odpolední trénink, vzhledem k počasí, trenér Kuba zrušil. Takže zabalit všechny věci - pokud možno POUZE svoje a vyčkat na 16:00 hodin, kdy pro nás přijede BUS a odveze nás do Prahy. A pak se už maminky konečně dočkáte, přijede Vám vaše zlatíčko a přivítá vás velkou pusou. pozn. u některých tomu moc nevěřím, alespoň NÉ u autobusu. Já se loučím a doufám, že jste byli s průběhem informací spokojeni. Pokud tak není, jsem připraven na Vaše připomínky. Loučí se Martin Kulhánek - vedoucí mužstva s celým realizačním týmem. A bonus na závěr - pár skvělých hlášek.

HLÁŠKY

V šatně při převlékání do fotbalového jsme řešili, aby se kluci ve sprše pořádně umyli, včetně "pindíka". Martin klukům říká: " né, že si budete ve sprše tahat za pindíky". V tom se začala Evka smát. Martin pokračuje: "Kluci teta Evička vám závidí, protože si nemá za co tahat". V tom se postavil Luky a praví: "Má, přece za prsa!!!"

​Po večeři trenér Kuba rozděloval mužstva formou: prví, druhý, třetí a čtvrtý. Potom, aby si napsal jména kluků v každém mužstvu, vyzíval kluky ať zvednou ruku. Při výzvě: "Kdo má trojky", škodolibý Martin zvednul ruku i Evičce. Ta to s klidem okomentovala: "Já patřím až do té další skupiny".

​Na florbale se ptali kluci Kádi, jestli ví, když chodí na ten hokej, jaký je nejtvrdší faul v hokeji. Na to okamžitě zareagoval Fíša a vykřikl: "No přece BODÍČEK (správně je bodyček).

​Na bruslení Luky ztratil rovnováhu a upadl. Okamžitě vykřikl: "Pískej to!!!". Trenér Radek se smál ještě když mi to vyprávěl.

​Při večeři měli v naší restauraci sraz zřejmě nějaký kamarádky staršího data narození. Najednou se u stolu, kde večeřel realizační tým, objevil Jony se slovy: " Pane trenére tady maj asi nějaký báby kroužek".

​Když si kapitáni vybírali hráče do svých týmů, jeden tým zůstal pouze ve čtyřech, Na to Martin říká: "Dostanete tetu Evu do branky". Odpověď od Fíši byla velice rychlá: "To je díra!"

​Celý realizační tým děkuje a těší se na Vás při prvním tréninku po soustředění. Ahóóóój!!!

Poslední vstup

BODOVÁNÍ POKOJŮ

1. místo - pokoj č.11 - 46b. (Áda, Fíša, Fána, Olík) - odměna!!!

​2. - 3. místo - pokoj č.5 - 45b (Kráťa, Osky, Ráďa)

​2. - 3. místo - pokoj č.7 - 45b (Páťa, Táda, Tristi)

4. místo - pokoj č.6 - 42b. (Max, Jony, Pospa)

5. - 6. místo - pokoj č.8 - 36b. (Kája, GoGo, Tobi) - menší prasátka!!!

5. - 6. místo - pokoj č.9 - 36b. (Luky, Šála, J.T.) - menší prasátka

7. místo - pokoj č.4 - 32b. (Kubajs, Káďa, Čento) - velký prasátka!!!

DNEŠNÍ PŘÍJEZD JE PLÁNOVÁN NA 17:30 HODIN

​________________________________________________

Zimní fotbalové soustředění hráčů Bohemians Praha 1905, ročník 2008 v Soběslavi od 25.2. do 2.3. 2018

Každý hráč bude mít sbalené věci ve dvou taškách, jednu  fotbalovou a druhou osobní. Fotbalová taška bude mimo budovu ubytování - v šatně sportovní haly, kde se budeme vždy převlékat na trénink (sportovní hala nebo venkovní hřiště UMT, popř. fitness)

a) fotbalová taška: míč č.4 a č.1, švihadlo, chrániče, lahev na pití, obuv sálová (hala) a turfy (UMT), popř. kopačky - špunty jako náhradní obuv, termo prádlo 2x (silné a slabé), dresy + trenky, stulpny, ponožky, spodní prádlo (na 6 tréninkových dní - 2 až 3 fázový tréninky), termočepici Bohemians, rukavice, nákrčník, černou šusťákovou bundu Adidas, tréninkovou mikinu Adidas (černo-šedou), zúžené tréninkové tepláky Adidas (kdo vlastní), sportovní běžeckou obuv

!!!!!! VŠECHNY VĚCI BUDE MÍT KAŽDÝ OZNAČENÝ SVÝM ČÍSLEM (pokud není vyšité nebo natištěné)!!!!!!!!!

b) osobní taška: hygienické potřeby, ručník Bohemians, osuška, trička (trika Bohemians - černé se znakem Bohemians (všichni) + ostatní bohemácké trika, fotbalové dresy), tepláky, pyžamo, papírové kapesníčky, spodní prádlo, ponožky (6 dní pobytu), přezůvky, mikinu (dlouhý rukáv), zimní čepici, popř. šálu, teplé rukavice, pytlík Bohemians/T-mobile na špinavé prádlo nebo boty

Všichni s sebou budou mít batoh Bohemians (kdo nemá Bohemians, vezme jiný batoh). Pojedeme vlakem na PU do Sezimova Ústí, tak aby kluci nemuseli tahat velké tašky!!

VŠICHNI S SEBOU OBLÍBENÉHO "MAZLIKA" NA SPANÍ, popř. knížku, hru a další hračky (v rozumném rozsahu).

!!Žádná elektronika, telefony ani tablety!!

c) bruslení: v rámci soustředění jdeme 2x po 1 hodině bruslit.

brusle, zateplené šusťákové tepláky, rukavice (tlustší, nejlépe lyžařské), čepice pod přilbu, přilbu, teplé podkolenky

Věci ne bruslení nechat v osobní tašce – oblékat se budeme na pokojích!!!

Všichni hráči pojedou v teplákové soupravě "Bohemians", zelené triko s límečkem U10, Jedeme jako jeden tým !!!!

Kdo bude mít v "bezinfekčnosti" LÉKY, předá je před odjezdem u autobusu zdravotnici Evě Šálkové.

!!! Každý hráč vezme s sebou karton (6 ks) neperlivé vody a po domluvě KAŽDÁ DVOJICE šťávu!!!

Prosím rodiče, aby klukům přibalili NĚCO MÁLO SLADKOSTÍ (sušenky, bonbóny atd.), aby bylo na odměny, případně něco na zub ke svačince.

Tyto sladkosti si od kluků vyzvedneme až na místě v Soběslavi.

Na svačiny bude zakoupeno nějaké ovoce a zelenina.

ODJEZD 25.2. 2018 Praha (neděle)

Sraz v 7:00 hodin na LOKO. Čas odjezdu 7:15 hod. Příjezd do Soběslavi  naplánován cca na 9:00 hodin.

Všichni jedeme klubovým autobusem.

PŘÍJEZD 2.3. 2018 Praha (pátek)

Příjezd zpět do Prahy by měl být cca kolem 17:30 – 18:00 hodin (dle hustoty provozu) na LOKO. Taktéž upřesníme během posledních dnů soustředění. Odjezd za Soběslavi je plánován na 16:00 hodin.

Hlavně všichni s sebou dobrou náladu a hodně sil !!!!!

Během soustředění budeme: 2x po 1 hodině bruslit, 2x po 1 hodině ve fitnesscentru, hala, UMT (venku), 1x PU MAS Táborsko, popř. posilovna.

Během soustředění se Vám budeme snažit podávat informace o místním dění.